2012-11-07 @ 11:45:00
Kategori: Little Things

Kapitel 7

Kvällen var lång och mamma kom aldrig hem, jag somnade själv och vaknade upp själv. Jag tog en snabb dusch, fixade till mig lite grann, satte upp håret och gick över till grannen Starbucks. Klockan var halv 9 och jag skulle nu hinna med alla grunder. Eftersom att jag är väldigt snabb lärd så var det inte så jätte svårt, efter 2 timmar kunde jag nästan alla saker man behövde kunna, och jag kände mig väldigt stolt över det.
 
Kunderna kom och gick precis som de ville, kassan hade varit de svåraste av allting eftersom att den var speciell. Oförsämda kunder kunde inte hjälpa till att sätta sin disk i diskstället, så jag gick minst 50 gånger under hela dagen för att plocka bort deras disk. Sen tackade jag dem som faktiskt gjorde det.
 
Dagen hade gått fort och de var bara 10 minuter kvar tills jag skulle sluta, men självklart fick jag inte ha en första kanon dag på jobbet.
"Sarah, skulle du kunna ta kassan är du snäll?" Hon stod med kletiga händer eftersom hon gjorde någon röra, jag förstog redan att svaret var nej. "Tyvärr,jag känner mig ganska kletig just nu" sa hon och log ett ''förlåt leende'' ,jag log tillbaka. Jag gick ut till kassan och var berädd på min livs mardöm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0